Transforma la teva aula virtual: Idees per a un disseny visualment atractiu.

Del 15 d'abril al 28 de maig de 2024

Curs virtual

Data: Del 15 d'abril fins el 28 d'abril de 2024

Duració: 10h de certificació

Lloc: Aula virtual del Campus Virtual *S'especificarà quan es realitzi la inscripció.

Inscripció: A través d'ICE (PDI) 15 places i PFPAS (PAS) 5 places.

Docent: Judith Balanyà Rebollo (SREd)

Aquest curs està destinat a docents i formadors que volen revolucionar l'aspecte i la funcionalitat de les seves aules virtuals a Moodle. A través de recursos creatius i pràctics, els participants aprendran a utilitzar eines de disseny i recursos digitals per fer les seves aules en línia més dinàmiques, interactives i visualment atractives. Aquest curs està especialment dissenyat per a docents universitaris que busquen innovar i enriquir les seves aules virtuals en Moodle i també per a PTGAS que té tasques relacionades amb el suport a la docència. L'enfocament del curs és doble: per una banda, es tracta de dotar l'aula d'un disseny visualment atractiu que captivi l'atenció dels alumnes i, per l'altra, garantir que aquest disseny sigui una extensió de la reflexió pedagògica de l'assignatura. Apendrem com el disseny visual pot anar de la mà amb els objectius acadèmics establerts, creant un entorn d'aprenentatge que no només és estèticament plaent, sinó també profundament enriquidor i efectiu.

Continguts

• Introducció al disseny d'aules virtuals: Importància del disseny visual en l'educació en línia.
  • Principis de disseny gràfic aplicats a Moodle: Com aplicar elements gràfics i estètics.
  • Personalització d'aules virtuals: Recursos i eines per a personalitzar espais d'aprenentatge en línia, incloent elements gràfics.
  • Disseny orientat a l'usuari: Comprendre la finalitat de l'aula virtual i adaptar el disseny per millorar la seva experiència.
  • Creació i millora a l'aula virtual: Dissenyar i millorar l'estètica de l'aula virtual en espais d'aprenentatge més atractius, funcionals i pedagògicament eficients.

Elements relacionats

Pujar